خاکستری وزارت اطلاعات وزارت خارجه حسن روحانی

خاکستری: وزارت اطلاعات وزارت خارجه حسن روحانی دانشگاه صداوسیما رسانه ها رسانه ای ایرانیان آمریکایی دورهام برنامه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی با درایت و تدبیر مورد نیاز از تجزیه عراق جلوگیری شد / لاریجانی

    رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نخست وزیر عراق گفت: در دوران مسئولیت شما، عراق به سه دستاورد مهم دست یافت که این دستاوردها در تاریخ به یادگار باقی خواهد ماند

    با درایت و تدبیر مورد نیاز از تجزیه عراق جلوگیری شد / لاریجانی

    لاریجانی:با درایت و تدبیر مورد نیاز از تجزیه عراق جلوگیری شد

    عبارات مهم : ایران

    رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نخست وزیر عراق گفت: در دوران مسئولیت شما، عراق به سه دستاورد مهم دست یافت که این دستاوردها در تاریخ به یادگار باقی خواهد ماند.

    به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی امروز (پنجشنبه، ۴ آبان ماه) در دیدار با حیدرالعبادی نخست وزیر عراق ضمن تبریک توفیقات روزافزون، گفت: مقاومت ملت عراق به دنیا نشان داد که عراق دارای قدرتی است که هیچ کس نمی تواند به آن تعرضی داشته باشد.

    با درایت و تدبیر مورد نیاز از تجزیه عراق جلوگیری شد / لاریجانی

    وی افزود: دستاورد اول اینکه شرایط را در عراق به گونه ای رقم زدید که دست تروریست ها را از عراق کوتاه کردید، هرچند در بعضی از نقاط هنوز تحرکاتی وجود دارد ولی با تدابیر شما به زودی این مناطق هم از وجود آنان پاک خواهد شد.

    رئیس قوه مقننه دستاورد دوم را جلوگیری از تجزیه عراق خواند و تصریح کرد: با درایت و تدابیر مورد نیاز توانستید از تجزیه عراق جلوگیری کنید.

    رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نخست وزیر عراق گفت: در دوران مسئولیت شما، عراق به سه دستاورد مهم دست یافت که این دستاوردها در تاریخ به یادگار باقی خواهد ماند

    اهم بیانات مدیر مجلس را به نقل از منزل ملت بخوانید؛

    * سومین دستاورد قدرت نظامی عراق است که متکی بر مردم است و حفظ آن جهت صیانت از عراق اهمیت زیادی دارد. اگرچه حضور تروریست ها جهت شما هزینه هایی را در برداشت ولی باعث شد تا از درون این مشکل، یک عراق قدرتمند متولد شود و حال وقت آن است تا شرایط را جهت بازسازی و توسعه اقتصادی فراهم نمایید.

    اعلام حمایت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از ملت و دولت عراق

    *مطمئن هستم که در کشور عزیزمان ایران علاقمندی زیادی جهت توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با کشور عراق وجود دارد و جهت تسهیل برقراری و گسترش آن مورد نیاز است که بعضی موانع را مرتفع نماییم.

    با درایت و تدبیر مورد نیاز از تجزیه عراق جلوگیری شد / لاریجانی

    *نقش آفرینی عراق در منطقه خوب است ولی باید نسبت به طرف های برابر آشنایی درستی به دست آورد تا اینکه آنان هم در همان چارچوب موردنظر حرکت کنند و به دنبال مسئله آفرینی تازه در عراق و منطقه نباشند.

    خیلی ها دوست ندارند که عراق به عنوان کشوری مستقل و دموکراتیک در منطقه آشنا شود

    رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نخست وزیر عراق گفت: در دوران مسئولیت شما، عراق به سه دستاورد مهم دست یافت که این دستاوردها در تاریخ به یادگار باقی خواهد ماند

    *{با اشاره به بعضی تحرکات منفی از سوی تعدادی از کشورها}: خیلی ها دوست ندارند که عراق به عنوان کشوری مستقل و دموکراتیک در منطقه آشنا شود لیکن عراق دارای منابعی است که جهت آنان ایجاد نگرانی می کند.

    *{با اشاره به تحرکات آمریکا و اسرائیل در کشور عراق و منطقه}: آنان اهدافی را دنبال می کنند که بااهمیت ترین آنجلوگیری از حضور نیروهای مسلح مردمی هست، لیکن با این کار قصد دارند تا به قدرت مسلمانان ضربه بزنند و نمونه بارز این تحرکات، تحریم هایی است که اخیرا علیه نیروهای مردمی حزب الله به تصویب رساندند.

    با درایت و تدبیر مورد نیاز از تجزیه عراق جلوگیری شد / لاریجانی

    *زیر پا گذاشتن تعهدات برجام دومین مورد هست. ما به تعهد خود پایبند هستیم تا جایی که آنان نیز بر تعهداتشان پایبند باشند.

    *ما باید به دنبال توسعه روابط میان خود باشیم تا دشمن های نتوانند اوضاع را به نفع خودشان برگردانند.

    آنچه که عراق را به پیروزی رساند وحدت میان مردم عراق بود

    همچنین در این دیدار حیدرالعبادی گفت: بسیار مشتاقم که در کشور دوم خودم هستم و از این که کشور جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در شرایط سخت کنار ما بوده است تقدیر می کنیم.

    اهم بیانات نخست وزیر عراق را بخوانید؛

    *آنچه که عراق را به پیروزی رساند وحدت میان مردم عراق بود و حتی مسئله شمال عراق و تقسیم آن نتوانست خدشه ای به وحدت مردم وارد نماید و ما تلاش کردیم که به مردم کرد عراق این پیغام را برسانیم که آن ها جزو ملت عراق هستند و ما آن ها را جدا از خود نمی دانیم.

    *نیروهای پیش مرگه می درخواست کردند در برابر ارتش عراق ایستادگی کنند ولی ما به آنان پیغام دادیم که باید حافظ امنیت در عراق باشند و آنان نیز به این مسئله توجه کردند. در قانون اساسی عراق، دولت مرکزی مسئول امنیت مرزها و عراق است و عراق کشوری واحد و یکپارچه است.

    *ما تلاش داریم تا ثبات را به منطقه بازگردانیم تا مردمی که از منزل هایشان کوچ کرده اند دوباره بازگردند.

    ریشه یابی ظهور تروریست ها، امری مهم

    *در واقع داعش زمانی متولد شد که مشکلاتی در سوریه به وجود آمد و آنان با سلاح و پول مورد حمایت بعضی از کشورها قرار گرفته و شروع به اشغالگری کردند. ما تلاش داریم تا منطقه را به توسعه برسانیم و نه تنها به منافع خود بلکه منافع سایر کشورها را هم در نظر بگیریم و باعث ضرر به دیگران نشویم.

    جنگ و درگیری سال ها است که منطقه را عقب نگه داشته و مانع توسعه آن شده است است

    *جنگ و درگیری سال ها است که منطقه را عقب نگه داشته و مانع توسعه آن شده است است به همین علت باید در حفظ امنیت آن تمام تلاش خود را به کار ببریم.

    توجه به جوانان امری مهم

    *همه ما باید تلاش کنیم تا با اشتغالزایی جلوی به هرز رفتن نیروهای پر انرژی را بگیریم لیکن تروریست ها با استفاده از نیروهای جوان توانستند به قدرت برسند.

    *همکاری صمیمانه میان کشور عزیزمان ایران و عراق پاسخی است به سال هایی که ما شاهد جنگ و درگیری به خاطر حضور نیروهای بعثی در عراق بودیم و ما میل به فراوانی داریم که روابطمان را بیش از پیش گسترش داده و در تمامی زمینه های سیاسی، اقتصادی، دینی و فرهنگی با یکدیگر رابطه تنگاتنگی داشته باشیم.

    واژه های کلیدی: ایران | جلوگیری | تروریست ها | نیروهای مسلح | اخبار سیاست خارجی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار