خاکستری وزارت اطلاعات وزارت خارجه حسن روحانی

خاکستری: وزارت اطلاعات وزارت خارجه حسن روحانی دانشگاه صداوسیما رسانه ها رسانه ای ایرانیان آمریکایی دورهام برنامه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (671)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (671)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (671)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    شروع می کنیم با سلفی قلقلی و عمو قناد در حاشیه یک جشنواره در مشهد مقدس. آنقدر گفتند که عمو قناد روئین تن است و در طول این قریب به یک قرن اصلاً تکان نخورده، می بینم که نه، آنطور ها هم که می گویند نیست و عمو قناد هم تسلیم چین و چروک سرنوشت شده است هست. آرزوی سلامتی داریم جهت هر دو عزیز و همه کسانی که در جهت خوش حالی دل کودکان تلاش می کنند.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (671)

    آقا تبریک دوباره به همه ایرانیان. بعد از قضیه سانسور لوگوی کلوب رم، بار دیگر جهانی شدیم و بر سر زبان جهانیان افتادیم. (ترانه وطنم ای شکوه پابرجای سالار عقیلی در بک گراند نواخته میشود)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    اگر میدانستیم آگهی “گم شده” ای که چند روز پیش زدیم انقدر سریع نتیجه میدهد سریعتر این کار را میکردیم طناز سریعتر رخ نشان دهد. دیروز در پردیس چارسو، در حاشیه جشنواره جهانی فیلم فجر.

    واکنش مهراب قاسمخانی به پیشنهاد محیر العقول و تیزهوشانه مسئولین ایرانی به مسئولین رفیق روس.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (671)

    هادی حجازی فر تصویری از گریم متفاوت خود در سریال “ممنوعه” منتشر کرده هست. هادی حضور حرفه ای در سینما را با “ایستاده در غبار” و “ماجرای نیمروز” خیلی عالی و متفاوت شروع کرد ولی متاسفانه در چند فیلم بعدی شروع به تکرار همان شخصیت کرده و درگیر ظاهر شده است است و دارد کاراکتر خلق کرده در فیلم های نام برده را لوث میکند. امیدواریم هادی با نقشی متفاوت در این سریال، به این روند آخر بخشد.

    سلفی بهاری امیرحسین فتحی، عاشق پیشه ی این روز های سریال شهرزاد، در کنار شکوفه های یخ زده از سرمای فروردین. امیدواریم کشاورزان عزیز خسارت زیادی از این سرد و گرم شدن های بهاری نبینند.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    خاطره بازی معصومه کریمی با تصویری قدیمی مربوط به سال 1373 در پشت صحنه برنامه ساعت خوش، در کنار فاطمه هاشمی، امیر غفار منش و همسرِ آن روز هایش زنده یاد پوپک گلدره که چندی بعد از هم جدا شدند و چند سال بعد از آن، پوپک در یک سانحه بزرگراه ای جهت هر لحظه از قاب های زمینی پرکشید و رفت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (671)

    مسعود خان ده نمکی کارگردان پرفروش ساز و ارزشی سینما و تلویزیون تصویری جالب از نوجوانی هایش به اشتراک گذاشته بود. از همان موقع معلوم بود که صاحب این تصویر هنگامی که بزرگ شد، یک چیزی مثل اخراجی ها خواهد ساخت.

    سلفی مهسا طهماسبی و پدر عزیزش که زحمت کشیده و دخترش را به دانشگاه می برد. دستش درد نکند.

    سفری به خاطرات با این تصویر از پشت صحنه فیلم “سام و نرگس” اثر ماندگار زنده یاد ایرج قادری که با آن عصر جدیدی در سینمای کشور عزیزمان ایران رقم زد. “مو سرخه” ی سینما با همان جذابیت و جدیت بر صندلی کارگردان تکیه زده، سال ها پیش از آن که سرطان مثانه آخرین خنجر را محکم تر بزند و غریبانه در اتوبان کرج – قزوین به خاک سپرده شود، در کنار رضا گلزارِ جوان و ناشناخته، نوشین حسین خانی که چندی بعد از این فیلم جهت هر لحظه از کشور عزیزمان ایران فرار کرد و پناهنده شد و اخیراً بعد از تحمل سال ها آوارگی، سر از شبکه ماهواره ای من و تو در آورده و مجری گری می کند و زنده یاد محمود کاکاوند که همانند آینده اش در این فیلم، به زندگی خود آخر داد و خود را کشت. اگر ماجرای تلخ بیتا توکلی، بازیگر خردسال و شیرین این فیلم را – که یک سال بعد از پخش فیلم در سانحه تصادف درگذشت – به جمع قصه های این تصویر اضافه کنیم، رضا گلزار باید روزی سه بار جهت خود اسپند دود کند که از طلسم سام و نرگس قسر در رفته است! ای کاش حامی الآن اینجا بود و “دلم گرفت” را میخواند، چون واقعا با این تصویر دلمان گرفت.

    یاسمینا باهر و همسرش امیر یل ارجمند، در نخستین تجربه ارزش با پسران کریم!

    فکر بد نکنید، پسران کریم نام یک رستوران در مشهد است!

    سلفی پدر و دختری امیرمهدی ژوله و گندم خانم، با کپشن طنازانه ای که اشاره به وقایع اخیر دارد.

    خب، تقدیر کن.

    روشنک زن از تصویر مشخص است که خودت به چه اندازه به این دعایی که کردی امیدوار هستی.

    مریم معصومی بعد از کتکی که در خیابان از چند ناشناس خورده حالا در کلاس های دفاع شخصی و آمادگی جسمانی عضویت کرده است تا جلوی تکرار این عنوان را بگیرد.

    دورهمی اینفلوئنسر های خلاق و هنرمند به همراه احسان کرمی و محمد بحرانی که خبر از یک همکاری جالب میدهد. از چپ، محمد لقمانیان عروسک گردان با استعدادی که اخیراً با عروسک “لقمه” و ویدئو های خلاقانه اش بسیار ترکانده هست، سهیل مستجابیان بازیگر تئاتر که به دابسمش معنای تازه بخشیده هست، کیا رکنی عالی ترین بیت باکسِری که تا بحال دیده اید، سُرور زن که دابسمش های وی که اکثراً دیالوگ های مرجانه گلچین هستند، بسیار معروف شده است و احسان کرمی و محمد بحرانی عزیز.

    اینا می گن سرکوب کنم حرفام رو بریزم تو خودم، ولی نه من حقیقت رو کشیدم رو خودم.

    پست محسن چاوشی به مناسب اول اردیبهشت، روز بزرگداشتِ استاد سخن حضرت سعدی شیرازی. البته این مجسمه ای که عزیزان ساخته اند زیاد شبیه بیژن بنفشه خواه است تا جناب سعدی.

    سلفی نازنین بیاتی در حال تفریح و استراحت در دامان طبیعت. به نظر میرسد عزیزان بین فیلمبرداری سریال گلشیفته چند روزی به استراحت رفته اند.

    عکس یادگاری کاظم احمدزاده مجری کهنه کار تلویزیون در کنار احمد مهرانفر در مراسم تجلیل از بازیگران و صورت های معروف برنامه های نوروزی تلویزیون.

    روایت پرویز پرستویی از داستان واقعی زندگی کریستیانو رونالدو و آخرین تصویر وی در کنار پدرش.

    مهدی سلوکی و یک سلفی بدون شرح دیگر، صرفا جهت اینکه ثابت کند گوشی وی هم دوربین جلو دارد.

    جمله تازه استاد مریم کاویانی که همانند جمله های قبلی اش لرزه بر اندام آدمی اندازد. مریم زن از عینکتان مشخص است علاوه بر “شادی” با “خجستگی” هم عهد و پیمان دارید.

    سلفی نیکا زن در کنار مهران غفوریان در شب تجلیل از بازیگران و صورت های معروف برنامه های نوروزی.

    گریم متفاوت امیر آقایی و طناز طباطبایی در کار تازه عزیزان که یک فیلم سینمایی به نام “روسی” هست. فیلمی به کارگردانی امیرحسین ثقفی کارگردان جوانی که اثر نسبتاً موفق “مردی که اسب شد” رادر کارنامه دارد. خبر دیگر که میلاد کی مرام آن را اعلام کرد پیوستن رسمی طناز طباطبایی به اینستاگرام هست. چه کرد این آگهی ما با زن طباطبایی!

    پوستر جالب یک نمایش که در آن از تصویر کودکی نقش آفرینان آن استفاده شده است هست. بهاره رهنما، نگار عابدی، محمد نادری، سپند امیرسلیمانی و صحرا اسداللهی.

    تفریحات پدر و پسری بابک جهانبخش و آقا آرتا.

    جواد عزتی و مه لقا باقری، با ظاهر هماهنگ و ست شده است در حاشیه یکی از اکران های جشنواره جهانی فیلم فجر.

    رپورتاژ آگهی الناز حبیبی جهت دندانپزشک اش. به نظرم این پاشنه های نیم متری و نوک تیز زن ها را باید سلاح سرد به حساب بیاورند و تردد با آن ها را ممنوع کنند. یک هو دیدی عصبانی شد و کفش را در آورد و پرتاب کرد، آیا امنیت جانی جهت طرف برابر وجود دارد؟!

    پریوش زن نظریه هم تصویر اتاق گریمی منتشر کرده است.

    رضا صادقی و پست تکراری اش راجع به دوستی با حیوانات و رفاقت با سگ ها.

    السا فیروز آذر، تورج خان منصوری، تهمینه میلانی، ماهور الوند و محمد نیک بین، در فرش قرمز جشنواره فیلم پکن که جهت پخش فیلم “ملی و راه های نرفته اش” در آن شرکت کرده اند. “تابستان داغ” ساخته ابراهیم ایرج زاد دیگر فیلم ایرانی حاضر در این جشنواره است که جهت هر دو نماینده کشورمان آرزوی موفقیت می کنیم. میلاد کی مرام بازیگر نقش اول مرد این فیلم به پکن نرفته است.

    چون که درگیر فیلمبرداری کار جدیدش یعنی “ماهی سفید” هست، یک فیلم سینمایی کمدی پرستاره ساخته رضا گلچین کوهی. در اینجا هم در پشت صحنه با بیژن بنفشه خواه سلفی گرفته است.

    نیکی کریمی بازیگر فیلم “آستیگمات” ساخته مجیدرضا مصطفوی، جهت اکران این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر به پردیس چارسو رفته بود.

    آناهیتا درگاهی، لمیده بر کاناپه در حال اجرای نمایش جدیدشان که کارگردان آن همسرش اشکان خطیبی است.

    درود به شرف نرگس کلباسی که یک تنه جور همه صورت ها را میکشد و به صورت تمام وقت در حال تلاش جهت بازگشت مردم زلزله زده سرپل ذهاب به زندگی عادی هست. در این پست هم فراخوان جهت کمک مالی کرده تا در این راه همراهی اش کنیم. اگر قصد کمک دارید، بسم الله.

    امیر جدیدی و رامبد جوان هم دیروز در جشنواره حضور پیدا کردند.

    یک سینماگر چینی در حاشیه جشنواره قصد سلام و علیک با مریلا زارعی داشت که مریلا اینگونه از ماجراهای بعدش قسر در رفت، ولی خب گرفتار ماجراهای بعد از دست ندادن شده!

    باران کوثری هم در یکی از اکران های جشنواره دیده شد.

    ترلان پروانه با انتخابی تیزهوشانه تصویرش را مثل توپ چهل تیکه فوتبال کرده است!

    وقتی کسی نیست مثل هواداران بعضی ها نقاشی تان را بکشد، خودتان دست به کار شوید و از اپلیکیشن های نقاشی کننده استفاده کنید!

    “جوان به اتفاق ای پیر میشود گاهی” به روایت تصویر. البته این اتفاق ای که پوریا حیدری را پیر کرده “سالن زیبایی” نام دارد.

    مطلب امروز هم به آخر رسید. ممنون از همراهی ارزشمندتان.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | سریال | بازیگر | تصویری | جشنواره | بازیگران | کارگردان | کارگردانی | اینستاگرام | گریم متفاوت | جشنواره فیلم

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (671)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (671)


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار